Oznake

Vratih se iz „razgledanja“ Beogradom, zapravo izigravanja vodiča svojoj  mlađoj sestri. Pokazah joj najlepše zgrade, mesta i poglede, zalazak  Sunca na Kalemegdanu, odvedoh je da proba najlepše kokice, i na  domaću limunadu, koju prave baš baš … Pokazah joj svoju omiljenu  pijacu, svog omiljenog prodavca cveća, starog dekicu koji je u fišek  zavio samouki aranžman.. Odvela sam je i na predstavu u  Jugoslovensko Dramsko… Pokazala joj još sjased znamenitosti onog  „skrivenog“ Beograda.. Šetale smo Skadarlijom, Balkanskom,  Sarajevskom.. Vodila sam je u najstariju prodavnicu bombona.. Svuda  sam je vodila.. Na kraju dana, meni, onako opijenoj od svega što sam  želela da joj pokažem, rekla je:

I TO JE BEOGRAD????  – tonom nimalo zadovoljnim..  Pogledah je tužno..  A gde su splavovi, diskoteke, život, provod???? -nastavila je..

Sutra je vodim da upozna i te „lepote“..Kaže da željno isčekuje.. Bojim se da nikom više neću pokazivati „moj“ Beograd.. Sem ako mi neko zatraži.. A i tada ću ga zapitati šta podražumeva pod „lepotom“ čisto da ne ostanem praznih ruku nakon što celo srce izvrnem.. Meni ipak sitnice život znače…

