Oznake

,

Pogledaj me..

Nemoj otvarati i zatvarati stvari…

Ni dušu ni srce, ni misli sklanjati, ni demone smirivati, ni anđele ređati, nemoj ništa raditi, ja ionako ne umem da čitam dušu iz očiju..

Težak je to zanat..

Jednom davno rekoše mi da sočiva postoje, da su to maska za oči..

Samim tim – za dušu..

Otvori oči, i dopusti mi da prebrojim trepavice koje imaš, da osetim taj treptaj u milionitom delu sekunde, onom koji je presudio..

Ali ko nama može da sudi..

Samo svoji..

Pusti me da se umijem jutarnjom rosom tvog pogleda, da osmehom očiju započnem dan, za noć ne tražim ništa..

Noću ću pakovati svaki tvoj pogled u sliku..

I neće mi značiti koje su ti boje oči, naprotiv, biće mi svejedno..

Sve dok nisu plave…

Zašto?

Mnogo dubine u njima..

Pa i crne imaju tamu – šapnućes..

Imaju ali posle svake tame dođe svetlo, ali sa dna Titanika se niko nikad nije vratio..

Bar ne ceo..

