Oznake

, ,

Tražim vektor toplote…

Sa svojim pravcem, intenzitetom i smerom…

Da se okrene ka meni i ugreje me…

Hladno je..

A ja promrzla na stanici života..

Čekala sam neki red vožnje, javiše tek kasnije da nikad tuda neće proći voz koji toliko čekah.. Znam, rekao si da će tako biti uprkos mom protivljenju, da neki vozovi nikad i ne dođu na peron..

Rekao si da ću pasti, da neću gledati kuda idem, da neće pomoći ni moja analiza, ni pitanja koja umem da postavljam. Neće i nisu.. Sve znam.. Da se kajem ne umem, mogu samo da žalim što ne slušah.. Ali i ti i ja znamo da bih opet isto uradila, da meni ipak ne treba pričati.. Treba me učiti na teži način. Upisivati greške na mojoj koži, da ih osetim..

Da hladno mi je…

Hladne su mi ruke, usne promrzle, pogled odlutao..

Zagrli me..

I sve što osećam sada otići će..

Nemoj mi pričati, nemoj ni šaputati, samo se pojavi iza oblaka da znam da si tu, Meseče..

Ne ljuti se na mene, ipak sam ja tvoje dete.. Neposlušna, kao i sve ostale zvezde padalice..

Sada znam..

Zapamtila sam..

Nauči ti mene, da i „nikad“ ima svoj rok trajanja..

