Oznake

, ,

-Dobar dan – pružih ruku, sedoh na stolicu koju mi ponudiše tiho mimikom.

-Razmotrili smo Vaš (persirali su osobi daleko mlađoj, ali uglađenost je uglađenost pa da je i sto puta mlađa) CV i radni opis koji ste ostavili, kao što znate ušli ste u uži izbor.

-Da, znam – rekoh samouvereno iako su možda ocekivali nesto tipa:

„Zahvalna sam Vam na pruženoj šansi.“

– Zaista je bilo teško izabrati najbolje, istina, selekcija će biti završena tek nakon razgovora, ali ima jedno pitanje koje bih Vam postavio.

– Slušam Vas…

– Zašto bas Vi a ne neko drugi?  I da.. Zamolio bih Vas da preskočite uvod o Vašoj zahvalnosti i da mi konkretno odgovorite – rekao je poslodavac sa „facijalnim grčom“ na licu koji je predstavljao osmeh, vrlo oštrim tonom misleći da će me uplašiti.

Nisam trepnula. Naprotiv. Uzvratih osmehom. Ali iskrenim. Jer sa njima ili bez njih ja ću uspeti. U to sam sigurna. Njihovo će zadovoljstvo biti ako me budu imali u timu, ne moje, što sa njima sarađujem.

– Nisam ni imala nameru da Vam držim standardne „uvodne govore“. Odgovor je vrlo prost, rekoh sigurnim glasom, ako me nešto pitate a ja ne znam rećiću NE ZNAM…

Podigao je glavu i obrva iznad desnog oka pretvorila se u znak pitanja. Verovatno se pitao zašto bi njemu trebao neko tako „prost“. Trebala mi je ta dramska pauza i sa istim glasom, kao da se ništa nije dogodilo nastavih:
… ali ću zato prevrnuti nebo i zemlju da saznam odgovor na postavljeno pitanje. Tako ja radim.

Ovog puta to je bio osmeh. Sagao je glavu, ipak je bio vidno oduševljen, propuštenu emociju će kasnije platiti. Nakašljao se, pogledao me:

-Vrlo impresivno. Imate li Vi nekih pitanja?

-Kada počinjem da radim? – izgovorih u jednom dahu, onako jednolično hladno..

Nije bio iznenađen. Uzalud je bilo i pitanje otkud tolika sigurnost. Shvatio je da sam lišena emocija i laži. Da sve može biti samo crno i belo. Da vreme ne gubim.

– U pola osam. Delićete letke po gradu – reče i pruži mi ponovo ruku..

Otpozdravih.

-Do sutra.

Uhvatih kvaku i zakoračih.

Ništa na ovom svetu nije toliko prosto, da ne mogu da ga zakomplikujem.

Obrnuto, u mom slučaju ne važi.

