Oznake

, ,

Dragoj Sebi,

Evo dobro sam.

Ili barem tako treba da piše.

Nisam umorna.

I to valjda tako treba da piše.

Radujem se što ću se opet ujutru u ogledalo pogledati..pisma

Što ću moći da se osmehnem kada te vidim, onako kako oduvek želim, odmornu i nasmejanu..

U kombinaciji meni omiljenih boja..

Da znam, smejaću se osmehom najlepšim kada ih vidim.

Kada prođu pored mene.

Znam da su male šanse da ću ikada imati drugu priliku. I ovu sam izgubila, a valjda je to tako moralo biti..

Ovo je prvo i jedino pismo koje ću napisati..

I jedino koje ću moći da sačuvam za stare dane..

Kako je grozno kada u isto vreme i želiš i ne umeš to da kažeš..

A još gore kada se rečima igraš..

Eto..

Sada treba verovatno da piše…

S ljubavlju.. tvoja.. a opet ako je meni.. onda moja… i opet ničija.. ali neka stoji…

… samo…

JA

