Oznake

Rekoše mi da napišem „pozitivan“ post.. Šta to znači, ne bih znala reći, valjda nešto što treba da deluje „optimistički“.. Kao da ja to inače nisam…

Elem.. Reših da spojim korisno i pametno, ja, ovako „priglupa“ za neke stvari, ali rekoh biće optimistički, pa tako reših da napišem onima koji ne znaju kako izgleda jedan SAVRŠEN DAN…coffee-mugs

Za jedan takav dan, nije vam potrebno ništa komplikovano za divno čudo. Treba vam samo jedna osoba, eventualno iznajmljena sobica, ili neka vaša još bolje, uštedećete 100 evra ako ste ekonomista ili materijalista. Potrebno je da vam se neko najavi da će doći onako planirano-neplanirano, da ste sa masnom kosom, u totalnom out-u, i da je ta osoba isto u takvom out-u…

Opet počinjem bajku, ali recimo da vam konkretizovano – pošto ste to tražili da prekinem da zavijam i uvijam i da lajem na Mesec, nego da bacim karte na sto treba vrlo malo.

Nabrojano to izgleda ovako:

-treba vam par raznih voćki onih zimskih, koje stoje u prozoru, u mom slučaju jedinom frizideru koji imam, a napolju ciča zima, srećom pa radi grejanje, da ih uzmete oljuštite na plastični tanjir, obavezno plastičan jer ta osoba se ježi na taj tanjir. Premda se uvek na kraju osmehne, valjda zato što se seti da drugi nema.. napravite voćnu salatu, bez posebnih sastojaka i preliva, samo voće i dve isto tako plastične viljuške, jer kad je bal nek je s’ muzikom…

– trebaju vam dve šolje za kafu bez tacni, može crne one DE LUXE (grand kafe), a može i neke druge.. U njih sipate Nescafe 3in1 ne bitno je koji, u ovom slučaju je to Mid (od Midle-srednje jaka kafa) i smućkate to ako ste početnik kao ja neće ispasti nešto ali ipak biće savršena za prvi put…

-treba vam i jedan gazirani sok, malo domaće hrane, ako se ostane do kasno, za one koji me ne razumeju, pršuta bilo kakva od koje god „sorte“ dobro je došla i zabava je tu…

Zagrlite tu osobu, jer je dugo niste videli i potražite u njenom pogledu ono što takođe odavno niste videli, tačkice ili ne .. svejedno je.. Sednete, zapravo neko se izvali na krevet, oslobodi svih „muka“ i jakni i zabava počinje..

Nema stida što ja nemam mnogo, ni sramote što opet nemamo mnogo, a znam da bi mnogi nam zavideli na tom malom što imamo.. I znam da je ta voćna salata koju smo danas jeli, i ta kafa koju mi po ko zna koji put spremaš nešto što ću doživotno pamtiti, ili bar onoliko koliko me sećanje služi.. Dok ne nestane ovih mojih „vitamina“ za poboljšanje pamćenja…

Savršen dan za one koji ne znaju, uopšte ne mora biti planiran, osmišljen, proračunat, može se desiti u trenutku, spontano, a opet da bude bolji od svih mogućih planiranih..

Za laku noć dobijete knjigu i posvetu na njoj:

“ Veliki uslov tebe i mene je ne tražiti blagodarnost za učinjene usluge.“  A ja dodajem.. Da mogu i da znam sem velikog HVALA dala bih Bogu još svašta, što mi pruži mogućnost da te imam..

„Imam“ znači „upoznam, znam, poznajem“..

Bleso jedna…

IMADOH DANAS JEDAN SAVRŠEN DAN.. NI JEDNOM SE VIŠE NEĆE PONOVITI, ALI ĆU SE TRUDITI DA BUDE PONOVLJEN.. BAR ŠTO SE ONOG SAVRŠENOG DELA TIČE..

Eto mislim da je ovo bilo pozitivno.. Zar ne?

