… Kada ste se rodili,  zvezde su Vam se poklonile..

Dubok naklon, pomalo zajedljiv, poneki iskren..

Mesec je skinuo svoj zlatni „plašt“ i ogrnuo Vas…  do zvezda i natrag

Zato po noći sijate..

Znam Vas,  jer igrasmo u istom karnevalu života, pod drugim maskama, ali sam Vas prepoznala…

Ko još može prikriti radost kada Vas ugleda…

Makar i u karakterima.

Htedoh Vam reći,  nevešto, ali od srca…

Neka svaka naredna „recka“ bude u inat ili iz inata!

Nema lepih želja…

A ja Vam  želim „ništa“.  zelja

Baš čudno.

Ali nije…

Kada stavite na tas sve one „želje“ koje će Vam iz poštovanja poželeti,  sve one koje će mimo srca preko usana preći, gde ne postoji razlika da li je čaša do pola puna ili do pola prazna, moje „ništa“ ipak ima svoju težinu.

Parafraziram ali sa razlogom!

Ako ja kažem „ništa“ da li to znači da je moje srce mirno???

Podižem i ovu čašu u Vaše zdravlje!!!

