Igraćemo se.

U redu.

Sve je dozvoljeno.

Uostalom ko nam još danas može bilo šta zabraniti.

Stavi svoju masku od papira, i ja ću svoju  – specijalno napravljenu za tebe.

Prišunjaću se kao i gledati tačke.

Najslabiju znam.venecijanska maska

Najjače nema.

U ruci mi strela, u srcu bes i ljutnja, pa da vidimo ko će da pobedi.

Dajem ti šansu da sam skineš svoju masku i pokažeš se u pravom svetlu.

Ostavljam ti i mogućnost da nastaviš sa svojom farsom.

Liberalna sam ja kad ikad…

Pitaš se šta dobija pobednik? Pitam ja tebe sa čim odlazi gubitnik, a uostalom rećićeš mi to kad osetiš jer znaj moj špil još uvek ima jake karte.

Blef ti nikad nije bio jača strana. Kvarne igre igraš, no dobro tvoj izbor..

****************************************************************

A kada kiše budu pale, nečije suze u nepovrat otišle, skini masku od papira, jer će se boje razlivene sliti u tvoju dušu..

Nije mi žao boja, ni papira..

Žao mi je, što se nadam da će ti se duša obojiti..

Crno je ipak samo crno.

