Oznake

, ,

-Zdravo…

-Zdravo i tebi Meseče.. Ili bolje da kazem neka ti je vasiona upomoć?

-Ne dočekuju se tako gosti, draga moja, nema potrebe za ironijom.

-Ne dočekuju se, samo ti više nisi gost, ovde, kod mene. Nisi ni stari a ni novi.  Nemaš status za divno čudo. Ni etiketu. Svi te znaju a niko te ne zna. Mora da se  lepo zbog toga osećaš…

-Ti si večers gora od Pelinkovca. Gorka si.

-A ti me probao pa znaš?

-Dovoljno mi je što pričam sa tobom, otrovi se ne probaju.

-Ahm.. Pa šta? Ne nudim ti čašu da bi me se bojao, a ne teram te ni da piješ, tako da nema razloga da brineš.

-Pa ništa, nego, eto, konstatujem da čovek sa tobom ne može normalno da razgovara…

-Sve zavisi.

-..a nedostajala si mi.

-Ko je hteo mogao je da me nađe.

-Može li i sad?

-Zavisi koga traži. Onu „prethodnu“ neće naći. Ona je otišla. Ostala sam samo ja. Ako me trebaš tu sam.

-Opet mudruješ. Sve si to ti, samo sebi zagorčavaš zivot bez razloga… Uzimam te .. Takvu ili onakvu, moja si zvezda sazveždja, pa gorka ili slatka, medena ili čemerna, ko još mari za ukuse..

-Pazi, otrovi se uzimaju u maloj dozi.

-Znam, tebe su mi prepisali kao lek. Uz recept.

-Na koliko sati su me prepisali?

-Jako malo..

-Rekli su ti moguća neželjena dejstva?

-Jesu, malo glavobolje, malo nesanice, malo mučnine (dok svarim neke tvoje rečenice), malo nervoze koju svima moraš da podeliš, malo gorčine, teskobe, i tako… Dugačak je spisak nisam sve stigao da pročitam.

– Onda mu ja vise dodjem kao „depresiv“ nego antidepresiv.. ili lek..

-Tako nekako… Zato su mi i rekli da te uzimam PO POTREBI..

