Oznake

.. Gledam te a ti to ne vidiš.. Pogledi nam se mimoilaze u nekim paralelnim linijama.. Možda će se po zakonu u nekoj beskonačnosti preseći, ali priznaćes i ovako vreme brzo prolazi, a tek tada.. Svakako ćeš se jednom, nekad setiti tog pogleda.. Pronaći ćeš ga u mislima, ljubavi u dalekom gradu, i setićes se da sam te večeras pogledala.. I molila za svašta nešto pogledom, a ti si okrznuo krajičkom oka – nezainteresovano i nastavio dalje da pričas.. Ipak smo se mimoišli.. A inje se već odavno uhvatilo po mojim usnama.. Znas, ipak smo mi prosta bića.. Sve što manje tražimo i mislimo da nam je potrebno to smo bliže osećanju nezadovoljstva.. Jer onda ni to malo ne dobijemo.. Da očekujem mnogo verujem da bi mi se barem nešto ispunilo.. Možda ovo nije veče za priču.. Ali tišina odzvanja u mojoj glavi.. Boli.. Večeras sam mogla biti u tvom zagrljaju.. Da se skupim tu i zaspim.. I tišina bi tada imala značaja.. Ovako sve boli.. Poželeo si mi laku noć.. Kao da ne znaš da meni ni jedna noć nije laka.. Svaka je samo jedna u nizu, a ni jedna dovoljno svoja da bude najlepša..  Svaku sam preturila preko glave iznova i iznova.. Meni nema mirnih snova.. U svakom pričam sve svoje želje i razmišljanja, pa zato i ne lažem.. Jer sve što bih i pokušala sakriti noću bih ispričala.. Ne podnosi duša bilo šta skriveno.. Šteta, što nisi tu kažes, da čuješ šta sve pričam..
Nema veze i da jesi ti taj tok misli ti ne poznaješ.. Duboki su to lavirinti.. Preduboki za tebe.. Nema tamo svetlosti.. Svetlost moraš nositi u sebi da bi video reči, a onda moraš umeti slagati niti jednu preko druge dovoljno nežno da bi reči mogle da se nižu.. Moraš me poznavati toliko da znaš.. I onda će ti sve biti jasno.. Na dlanovima biće ti ispisane reči sveg onog što ti nikad nisam ni u snu ni u javi rekla, a htela sam .. ali ne znam kako.. Moguće da ni sama nisam zavirilia toliko duboko da bih pronašla tu .. savršenu reč.. Ali kad je nađem javiću ti.. Za sada.. Mirno spavaj.. Ne moraš još uvek ulaziti u lavirint.. još uvek se nadam da me i ovako možeš razumeti.. neka ti je mirna noć..
